Summa sidvisningar

onsdag 8 mars 2017

I love my life


Stämmer in i kören bakom Robbie Williams. Jag älskar mitt liv. Lyssna på den här sången:
Har jobbat klart för den här veckan, det är onsdag, solen skiner och ikväll ska jag med quizpolarna till Harrys. Det är tydligen ett annat quiz där och de andra i gänget har testat men inte jag. Roligt. Nej, fel. R O L I G T.
Men innan dess ska jag hem till min gamla kompis Klas som jag lekte med när jag var i fem-sex-årsåldern. Klas som hade EKSEM vilket jag var så grymt impad av. Eksem liksom. Hur udda och fränt var inte det då? Ska träffa denne numera (tror jag) eksemfrie man, eftersom jag slängde ur mig en fråga på fejjan härom kvällen. "Finns det någon som två gitarrställ till salu?"
Hatar ju som bekant att köpa nytt, dyrt. Och Klas han svarade. Så nu har jag rott hem två bra ställ för 50 pickadoller till Wendys elgitarr och elbas som jämt ligger obekvämt på hennes parkettgolv.
Imorgon: Loppisrunda och på fredag äta lunch med min fredagsledige bror på Rosegarden (asiatisk buffé som jag tokälskar) samt quizza på kvällen. Och på lördag Melodifestivalfinal.
HÄRLIG VECKA!
Börjar dessutom inte knega förräns på tisdag och då vankas det särskolejobb i min favoritklass. Jag kan med ord inte beskriva den ynnesten och TACKSAMHETEN och lyckan jag känner när jag är där, hos dom. De "funktionshindrade" pärlorna. Det är toppen.

Så ja. Jag är nöjd med allt just nu. Tar och slutar där lite abrupt innan jag kommer på något som inte är så bra. Hej!

Dagens låt: I love my life - Robbie Williams.
Se ovan. Och jag är med i kören som sagt!

Inga kommentarer: