Summa sidvisningar

måndag 30 juli 2012

Framför bak

Känslan när man sitter på jobbet och "jobbar" framför datorn och under tiden tittar på "trosor" på Tradera och en massa rumpbilder täcker skärmen och man känner att någon plötsligt står bakom ens rygg. Den känslan kände jag nyss. Pin var förnamnet och Samt var efternamnet.
Så nu har teknikern samt min chef lett och tittat konstigt på mig.

Kan jag få gå hem snart?

Dagens låt: Pigvalley Beach - Sator.
Varför kom jag att tänka på den? Kopplade jag samman gris och rumpa nu på något sätt eller vad är det frågan om? Förresten gitarristen i Sator, CHIPS, han var enormt snygg förr tyckte jag. Och vilket jättefint namn. Chips! Numera ser han dessvärre ut som han heter och så har han färgat det långa håret tantrött (mahogny). Snacka om att åldras ovärdigt.

4 kommentarer:

Sparkling sa...

En gång skulle jag översätta ett jobbdokument till tyska. Jag kan väldigt lite tyska, så jag körde det i google translate och kollade om det såg bra ut. Eller åtminstone tyskt. Det svenska ordet "fotgängare" såg lite konstigt ut på tyska, tyckte jag så jag bildgooglade på ordet och förväntade mig att få upp en Herr Gårman...men vips kom det upp en massa PORRBILDER istället. Det är nåt med fötter och tyskar som liksom triggar porr-genen hos den tysktalande befolkningen, uppenbarligen. Dock aktiverades jobbets anti-porrfilter innan jag hann utforska denna teori närmare. Så nu är jag gissningsvis registrerad som en som försökt surfa tysk fotporr på arbetstid. Min värdighet är det inte mycket med. SCHEISSE!

randigkatt sa...

Tysk fotporr minsann! Ja, vi har alla våra små böjelser. OM SR har antiporrfilter har jag inte utforskat men något rumpfilter verkar de iallafall inte ha. Tur för mig med andra ord.

Sara sa...

Varför kollar du trosor på Tradera in first place? W h y?

:)

randigkatt sa...

Hm. Därför att jag hatar att gå i affärer och jag behöver nya trosor. Då fick jag plötsligt infallet att "men på Tradera hittar man ju allt".

Så nu har jag budat hem ett par. Återkommer om nöjdheten på en skala. Och OBS! De är nya - inte begagnade. Ungefär där går nog min återvinningsgräns.