Summa sidvisningar

torsdag 5 juli 2012

Så inihelvete trött på sextanten!

Hur länge har det här klippet cirkulerat runt på fejjan? Ett år och sju månader? Och alla bara: ha ha ha! LOL LOL LOL Ha ha hihihihohohoooo! Vilken knasig tant då!!!
Det fattar man väl med r-vhålet att det här är ett montage! Frågan som ställdes var ju typ: Hur många glassar äter du i sommar/om året?"
Ser jag den här bilden en, jag säger EN gång till så kommer jag välta närmsta glasskiosk i ren ilska.

Jag avskyr bilden. Så. Nu var det sagt. Skönt med folk som tar bladet från munnen, eller hur.

2 kommentarer:

Sparkling sa...

Aaaah...skönt att du sa det så slapp jag. Har retat ihjäl mig på alla som hahaha:ar och hohoho:ar och i-de-lugnaste-vattnen:ar sönder hela fejsbok.

randigkatt sa...

Visste att du var med i mitt lag. Gött!