Summa sidvisningar

tisdag 31 juli 2012

Plötsligt händer det!

Jag har ju redan tidigare berättat om mitt idiotfina tygfynd för en och en halv vecka sedan. The fynd of my life. Jag kommer liksom aldrig uppleva något liknande igen. Sicken tur.
Ännu mer tur idag när telefonen ringer och en av tanterna här längre bort på gatan (loppistorsk hon också) är i luren.
"Ja, hej, det är Ann. Jag håller på att rensa här nere i källaren och jag har nog en del sådana där tyger som du är intresserad av. Du får gärna komma och kolla om det är några du vill ha!".
En nanosekund senare stod jag nere i Anns källare och rotade och hittade EN HEL KASSE full av ursnygga tyger samt äkta 70-talsbarnkläder.
Så ja. Man kan nog säga att jag är inne i ett stim för tillfället. Bär hem, klipp, sälj, packa, skicka. Bär hem, klipp, sälj, packa, skicka. Bär hem, klipp, sälj, packa, skicka.
Min nya melodi.

Inga kommentarer: