Summa sidvisningar

torsdag 22 juli 2010

Detta gjorde jag igår.

Jag gjorde som så att jag cyklade till en salong. En frisersalong. Vad gjorde jag där som jag aldrig gjort? Plockade ögonbrynen! Färgade ögonbrynen! Det var ganska smärtfritt tack och lov.
Nu till fråga två. Märkte Skägget något? Svar: NEJ.
Jag ställde mig i dörröppningen och sa "Ser du nån skillnad på mig?"
Han tittade länge och sedan sa den retlige personen i fråga: "Du ser ut att ha lagt på dig några kilon runt midjan".....

Så var det med det lilla roliga.
Nu blir det till att noppa ögonbrynen...hur ofta då? En gång i veckan resten av livet eller hur funkar det?

Dagens låt: Road to nowhere - Talking Heads.
Mitt huvud talar inte - det bultar. JAG HAR HUVUDVÄRK! Fast det är väl inte din huvudvärk.

Website counter

1 kommentar:

Barasara sa...

Å! Spännande - jag skulle sett det med en gång. Jag gillar ögonbryn. Och välformade ögonbryn är det bästa ansiktslyft för billig peng man kan göra. *Tack gode gud att man inte plockade sönder sina bryn som fjortis*