Summa sidvisningar

tisdag 20 juli 2010

Jag är solo

Inte solo hemma men på jobbet just nu. Eller nästan. EN man till finns det och han sitter i andra änden av den jättelånga korridoren här på andra våningen. Han jobbar inte med oss så att säga. Nu måste vi fika tillsammans. Bara han och jag. Eftersom jag är en sådan där ängslig typ som tycker att tryckande tystnad är värre än en kvalfull död så känner jag på mig att jag kommer ikläda mig formen av intervjuare.
Jag kommer med all säkerhet säga coola saker som:
"Jaha och hur länge har du jobbat här då?
"Vad gjorde du på semestern?"
"Bor du här i Huskvarna eller?"
aaaahhhhh....kryst...kryst....
Det får bli en KORT fikarast idag alltså.

Dagens låt: Satisfaction - Rolling Stones.
Jag är NÖJD nej Helnöjd med vädret just nu. Lie sol, lite moln....perfekt luft. Inte svettas, inte frysa. Så här borde det vara jämt!


Website counter

Inga kommentarer: