Summa sidvisningar

söndag 18 juli 2010

Jag köpte en systemkamera...

...och eftersom jag är ett osedvanligt bekvämt stycke så orkar jag inte sätta mig in i hur den funkar. Jag bara trycker och hoppas på det bästa. Se ovan. Hur blev den bilden så fin? Hur kunde den få en sådan ljus bakgrund? Jag vet inte alls.
Och kolla här. Här står hon någon sekund senare och nu är ljuset ett annat. Vilken knapp kom jag åt? JAG VEEET INTE!

Och titta här då. Vad är detta? Svar: Ja, du gissade rätt. Sommarrökaren är på gång igen.
Och så är det det här med fotogeniska personer. Här ser ni ett exempel på två som inte är det. En som mot alla odds lyckas få till skymten av ett leende och så den andra, den lille, som ALLTID vränger till munnen på det ena eller andra sättet. Jag oroar mig redan nu för den framtida studentbilden.....
Nu kanske ni undrar vad det är för ett vatten, är det havet? som skymtar i bakgrunden. Ja. Vi var i Halmstad i helgen och jag förbannar mig själv för att jag "glömde" bikinin hemma i Huskvarna. Det var tydligen runt 22 grader i vattnet. Attans.
Dagens låt: Tylösun - Gyllene Tider.
Alltid när jag är i Halmstad så tänker jag "Har Per Gessle badat här?" "Brukade dom i Gyllene Tider åka moppe på den här vägen?" osv osv.
Man är väl ett obotligt fall av kändissucker, antar jag.
Website counter

Inga kommentarer: