Summa sidvisningar

onsdag 14 juli 2010

Två glada smålänningar

Vad skrattar vi åt? Är det åt mina nikotinfärgade tänder med hundra svarta lagningar? Nä.
Är det åt Milles löjliga napp? (OBS! Detta är en gammal bild). Nä. Eller skrattar vi för att det inte går ett enda år förräns bönderna i landet ska klaga på sina dåliga skördar, för att det alltid, ständigt och jämt, år ut och år in är fel på väderleken?
Nejnejnej. Vi skrattar åt vårt nya lån. Med den nya räntan. Nu bor vi ÄNNU billigare! Allt blir bara dyrare och dyrare men vår lägenhet....ja, den blir bara billigare och billigare att bo i. 350:- i månaden fnyser man inte åt! Tack för det Televerket eller Stefan Ingvars eller vad han heter, riksbankschefen.

Dagens låt: Surfin' USA - Beach Boys.
Kom att tänka på den eftersom att Skägget är på beachen och jag, jag kan surfa med min telefon! Igår visste jag inte ens hur man fick ur bilderna i kameran - idag är jag ute på nätet och surfar med den lille mojängen. Helcrazy!

Inga kommentarer: