Summa sidvisningar

måndag 23 maj 2011

Galen!

Undrar just om man kan bli galen av att älta. Att tänka samma tankar tusen gånger om dagen sju dagar i veckan. I så fall är jag på god väg. I'm going nuts!
Imorgon ska jag gå ut med gummistövlar och förkläde, men innan dess ska jag ha målat mina kinder gröna och så ska jag ha en stor skylt i min hand där det kanske står "Vem i hela världen kan man lita på?" eller bara "Chips är gott. JÄTTEGOTT FAKTISKT!!!"
Jag ska klampa gatan fram i mina gummistövlar samtidigt som jag gnolar högt på nån sång, typ nåt tokigt i stil med Boten Anna. Om folk stirrar på mig ska jag bara stirra tillbaka och säga "OCH? Vem bryr sig?" (har jag lärt mig av Millefisen).
Jösses, vad befriande och skönt.
Vilken grön färg ska jag välja. Spenat eller pistage?

1 kommentar:

Barasara sa...

Jag läste "äta" istället för "älta". Läste ända till slutet och fattade ingenting. "Hon har tappat det" tänkte jag och började om igen. "Hon är bara normalgalen" förstod jag då. Pepp katten!