Summa sidvisningar

söndag 29 maj 2011

No more mr Nice Guy

Megastor lastbil kommer emot mig. Jag har företräde men han är ju störst.
Då: Han får förstås köra.
Nu: Jag vevar ARGT med armarna samtidigt som jag skriker "JAG HAR FÖRTUR DIN JÄVLA IDIOT! FLYTTA PÅ DIG FÖR FAN!"

Inne i affären. Liten tant med en vara vill gå före mig i kön eftersom att hon har ju bara EN vara.
Då: "Jamen självklart! Gå före du. Tänk inte på mig. Jag har förstås all tid i världen att köa".
Nu: "NEJ!" (samtidigt som jag tänker saker som dra du åt helvete, du är pensionär, vad har DU så bråttom till?).

Är jag stolt över detta nya jag? Mnjä. Men nu är det så iallafall.
Och jag har redan fler jävelskaper på lut. Mina horn ska få växtnäring!

Dagens låt: Hell aint a bad place to be - AC/DC.
Nu vankas det annat. Jag ska sluta upp med att vara så snäll att jag är dum. Vad har man för det?

Website counter

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra Mirre! Men lägg det onda krutet där det hör hemma.
- En Italienare och en Grek

randigkatt sa...

Ha ha. Jag ska det. Promize.
/Tapenade och pizza med fårost