Summa sidvisningar

torsdag 12 april 2012

Mitt mammahjärta värker

I mitt nästa liv vill jag bli en delfinmamma och få så här söta små bebisar. Vi ska INTE bo i närheten av Japan och djurplågarna där (se The Cove om du inte redan gjort det) utan vi ska bo mitt i ett skönt, lagom varmt hav långt bort från alla dumma människor. Vi kanske kunde bilda band med några andra delfiner, kanske en val också, och sjunga fina delfinsånger och ge ut på cd-plattor som kunde säljas på världens new age-mässor världen över.
Lägger in en beställning till de högre makterna redan nu: Delfinmamma, delfinmamma, delfinmamma.

Dagens låt: Working class hero - John Lennon.Jag jobbar idag! Jag jobbar idag! Gud, vad roligt. Att vara ledig är skönt men fattigdomsframkallande. Jag föredrar en mix av ledigt och jobb. Ungefär som jag har det nu.....så vad fasen klagar jag för?
Shape up för f-n!

Inga kommentarer: