Summa sidvisningar

fredag 13 april 2012

Roligaste bloggen i hela universum

Letar du efter den och hamnar här så ha, ha, ha, du har kommit jävligt fel. Det här är galaxens suraste blogg och roligare lär den inte bli i och med det här lilla fredagsinlägget. JAG ÄR SÅ INIHELVETE UTTRÅKAD! Retar mig på ungarna som bara bråkar och gapar och skriker och kastar kläder på golvet, lämnar ytterdörren öppen, springer och småäter ur kylskåpet, äter bebisportioner vid matbordet när man väl ska äta - ja, som ni förstår har jag ungefär TUSEN anledningar att hetsa upp mig precis hela tiden. Är inne i en sådan där "jag vill bara dra iväg helt själv i minst en vecka"-period. Gud, vad skönt det hade varit.
Inga ungar, inget plockande, inget tjatande, kanske till och med koppla bort sig helt från internet? VAD UNDERBART.
Ska ta en grogg. Lite chips. Och sen bara glömma den här fredagen den trettonde.
BLÄÄÄÄÄÄ!

Inga kommentarer: