Summa sidvisningar

tisdag 10 april 2012

Vandrande skelett

Jamen, herregud! Vad i hela helvete är det frågan om? Så här ser tydligen GINA TRICOTS nya skyltdockor ut. Fint, eller hur?
Från och med nu råder det bojkott. I och för sig brukar jag inte handla i den butiken men jag blir ännu mindre sugen nu kan jag säga.
Känner mig dock enormt sugen på att dra ner på stan och spana efter ifallutomatt de här binnikemaskliknande dockorna även hittat hit.
Isåfall tänker jag snacka med personalen. Ja. Jag kan med det. I det här fallet kan jag faktiskt det.
Har man en dotter som snart tar steget in i tonårsvärlden så gäller det att ta strid. Man minns själv allt för väl hur jäkla sjukt jobbigt det var att vara tjej OCH tonåring och då snackar vi ändå 80-tal. Då ingen sysslade med att förstora läppar och bröst och skyltdockorna var normalstora, inte ett vandrande revbensspjäll.
BOJKOTT! NU!

3 kommentarer:

Sparkling sa...

WORD!

Barasara sa...

Men... Hade de inte backat om dockorna? Det här valsades ju runt om för månader sen, det var antigrupp på Facebook och GT lovade att backa. Har de kört på ändå? Kasst.

randigkatt sa...

Sara: Jag har missat det totalt isåfall. Hoppas verkligen att de har backat. Får ta och genomföra en marknadsundersökning de närmsta dagarna....