Summa sidvisningar

söndag 6 februari 2011

Bästa vann!


Det räcker med delfinaler - vi har ju redan det perfekta bidraget till le grande finale Tyskland ju. Låten "Me and my drum" har ett sväng som det inte behäver skämmas för, den har snygge Christoffer Hiding, tja, det är överhuvudtaget ett kul nummer som jag blir väldigt munter av. Vi snackar sommarhit. En riktig plåga. Men sommarplåga på mig bara. Gör det. Jag gillart.
Kommer den här på radion när jag är ute och rattar Corollan så kommer jag förmodligen att spräcka de redan lätt ansträngda små högtalarna.
Swingfly! Swingfly! Swingfly!

Dagens låt: Stronger - Christina Aguilera.
Har verkligen blivit stronger. Tänk. En hel Melodifestival utan chips. Helt overkligt för två månader sedan. Nu = fullt möjligt. Igår åt jag GURKSTAVAR med dipp till ett av årets tv-evenemang. Det var till och med gott. Borde tamejtusan få ett fett diplom, medalj samt ett långt tacktal för den insatsen.

Website counter

3 kommentarer:

Barasara sa...

Jag tror alltid att jag har svennebanansmak 1.0. Men varje gång blir jag överraskad. Svenskarna överraskar. Inte alltid positivt. Men ändå kul på något sätt. Trodde inte på Swingfly. Inte alls. Jag älskar ju Danny. Men bästa låten var ju lätt Dilbas. Som kom sist...

randigkatt sa...

Jag fattar inte att hon kom sist! Det var en bra låt men inte bäst. Swingfly och Jenny Silver var strået vassare.
/Svennebanan 2.0

Lena sa...

Jenny Silver och Danny var klart bäst. Därmed basta ;)