Summa sidvisningar

torsdag 24 februari 2011

Eat. Love. Pray. Nej.

Inte för mig. Här gäller

EAT
WORK

SLEEP

Jobba i skolan, jobba på radion, jobba med försäljning. Duttduttdutt. Och så lite "Extra starka Rosenrot"-tabletter ovanpå det. Som jag plockade åt mig eftersom de stod på en hylla under rubriken "uppiggande" och bara kostade 129 pickadoller.
Jag har somnat innan klockan HALV NIO varenda kväll den här veckan. Jag upprepar: HALV NIO.
Är så trött, så trött. Orkar inte tänka på musik ens.

2 kommentarer:

Barasara sa...

Hur tidigt går du upp om dagarna? Kanske ska du försöka med en liten middagslur om dagarna? :)

Lena sa...

Halv nio???!!! Jisses .. du är "värre" än min mamma!
Hur kan du vara så trött?? När går du upp undrar jag med?
Själv slumrar jag in runt halv elva-elva på kvällarna. Och så går jag upp 06.15 när klockan säger PIP!! Räcker för mig att sova dom timmarna.
Tjing !!