Summa sidvisningar

fredag 4 februari 2011

Skarpt läge!

Idag jobbar jag för första gången PÅ RIKTIGT på trafikredaktionen. Ska vara där i ÅTTA timmar och detta helt utan livlina. Dessutom har jag gudarna på min sida (ironi) eftersom vädret verkar ställa till det rejält på vägarna idag.
Jag kommer väl komma hem som en blöt, lipfärdig trasa ikväll. Drömma om lastbilar som står på fel sida om viltstängslet och om älgar som kör på fel sida av vägen.
Gulpgulpgulpsväljgulpgulpsväljgulp. Svälj.

Dagens låt: Milk and alcohol - Dr Feelgood.
Jag som varit så ointresserad av alkohol innan börjar så smått se tjusningen med att "ta ett glas vin" på fredagkvällen. Man kan kanske behöva någon ynka promille efter en ansträngande dag på en kontorsstol. Faktiskt!

1 kommentar:

Lena sa...

Just det ja ... där ser du ... ett glas rödtjut eller två är aldrig fel! Bra för hjärtat är det också ;)