Summa sidvisningar

torsdag 2 maj 2013

Fyra systrar som säkert mår bättre än jag


Åh, men nej! Bland det sista jag sa på anställningsintervjun var att "jag är väldigt sällan sjuk!". Gissa vem som blev sjuk tre dagar efter det korkade och självbelåtna uttalandet då? Just det. Moi.
Känns som om jag har blivit överkörd av en trailerdragare. Har ont, ont, ont i hela min lekamen, det gör till och med ont under fötterna när jag går. Vad är detta? Hade hög feber igårkväll, 37,5 grader. Ja, ni hör - det är ute med mig.
Och jag som ska jobba hela dagen på trafiken imorgon och sedan gå ut på after work och på lördag ska jag gå jämte ytterligare en gång på nya jobbet som personlig assistent, visserligen bara några timmar men ändå. Jag orkar ju ingenting nu!
Fortsätter knapra starka Alvedon, ligga med min vetevärmare och tycka synd om mig själv. Mycket synd.
Roar mig med att KOLLA PÅ DESSA FOTON. Gör det du också.

Krya på mig! Tack ska jag ha.


Inga kommentarer: