Summa sidvisningar

fredag 3 maj 2013

Sluta upp att lama er med Batman!


Har du facebook? Okej. Då har du med 100%-ig säkerhet sett den här serierutan i sjuttioelva olika utföranden. Är detta tilltag roligt? Nej, inte alls.
Om jag får sätta texter i pratbubblorna så ska det stå:
"Ska du lägga ut det här på facebook?"
Batman: "SÅ FAN HELLER! Jag vill väl inte uppfattas som totalt rubbad eller!"

Den var ju inte heller speciellt rolig. Så snälla, lägg av. Lägg ned. Nu måste livet gå vidare.

Dagens låt: Raining blood- Slayer:
Gitarristen Jeff Hanneman, ungefär lika gammal som jag, har dött. Han dog igår. Själv så dör jag nästan när jag hör de bästa Slayerlåtarna. Att det kan kännas så skönt att bli manglad alltså.

5 kommentarer:

Barasara sa...

Haha. Jag tycker - såklart - att det är jättekul med alla Batman-rutor.

Mitt lilla face sa...

haha det var roligt ska dela serie bilden på facebook

Mitt lilla face sa...

jag är nog inte först, men jag kan vara sist

randigkatt sa...

Vad är detta? Gillar alla Batmanrutor utom jag?

Sparkling sa...

Är det bara jag som inte har sett Batman på Facebook?
Och så tycker jag det är trist med Jeff, fast lite coolt att han dog av att ha blivit biten av en spindel. Liksom lite mer rock'nroll än att ha blivit påkörd av ett rattfyllo eller nåt annat meningslöst. Eller vadfan. Döden är så himla meningslös.