Summa sidvisningar

söndag 6 mars 2011

För djävulen!

Vid nyår begick jag ett misstag. Jag slog nämligen vad med min tjeckiska, kaktokiga svärmor och vadet gick ut på att den som inte gick ned fem kilo till den 1:a april skulle få böta 500:-. Jag gick ut hårt och hade vinsten nästan som i en liten ask redan i februari. Tyckte jag. Trodde jag. Slappnade av....åt godis, chips och semlor = #fail. Inte bra. Ungefär då kom svärmodern skuttandes (såg hon inte misstänkt smal ut?) med beskedet att nu hade hon minsann bara ett halvt kilo kvar till målet!
Fanfanfan!
Men idag klev jag upp med darrande ben på vågen igen och gissa vad. Jag väger som The Number Of The Beast...666 hekto! Detta betyder att jag har 25 dagar på mig att gå ned 6 hekto. Borde jag klara. Annars...Satan!

Dagens låt: Devil in disguise - Elvis Presley.
Jag gillar min rumpa. Vad är det som försvinner först när man går ner i vikt? Gäddhänget? Magdallret? Skulle inte tro det. Rumpan förstås! Satan igen.

Inga kommentarer: