Summa sidvisningar

onsdag 27 juli 2011

Jag säger som Johan Falk

...vad fan!
Vad har vi gett oss in på? Mille ska få eget rum. Rummet ligger i källaren. Källarrummet ser för jävligt ut. Det ska det inte göra sedan är det tänkt. Så nu var det vi med tummarna mitt i handen som skulle ta saken i egna händer och börja fixa trappan ned till rummet. Fjorton trappsteg. Fjorton trappsteg med FUL korkmatta. Vi drog alltså bort den här gamla sunkiga mattan och nu har vi att göra i flera veckor framöver misstänker jag. Den gamla pappen och limmet sitter som berg. Igår slet jag i en timme med ett halvt trappsteg. Satt i bh och trosor och svetten droppade. Mycket fräscht I must say.
Nu kommer tillvaron se ut så här för mig: Jobba på radion, hem och slita hund i trappan. Kolla bara här....varför läste jag detta inte INNAN för: http://www.dinbyggare.se/communicate/artiklar/article.aspx?id=5328
Morr.
Jag avskyr visserligen honom men just nu önskar jag ändå att jag var gift med Martin Timell istället.

1 kommentar:

Barasara sa...

Fnissar åt tanken på dig renoverandes i bara undisarna. Heja katten - you can do it!