Summa sidvisningar

torsdag 28 juli 2011

När slutar dom?

Frågan kom upp häromdagen vid köksbordet. "När slutar barn att gråta egentligen?" Om Liam, 14 bast, ramlar på skolgården - börjar han stortjuta högljutt då? Tror inte det va?
Dottern är nu nio år och hon storgråter MINST en gång om dagen. När ska hon sluta? Om två år? Vågar man hoppas på det?
Det pinsamma med den här frågeställningen är att i samma stund som frågan slungades emot mig så kom jag på att jag sprang hem till mamma, verkligen storbölandes! en gång när jag ramlat med cykeln. Åh, vad jag lipade! Halva framtanden hade slagits ut. BUHUHUUHUUU!
Hur gammal jag var? Jaa, hur ska jag säga....hm....27.
Man får väl hoppas att det inte är mig flikstackarn brås på.

Dagens låt: Cry cry cry - Johnny Cash.
Fast det är ju ganska härligt med ett storlip då och då. Gärna i ensamhet eller inne på en toalett eftersom man blir så fantastiskt snygg med ett helt förvrängt ansikte som drar åt det röda hållet och så lite chict snor som rinner. Man är ju tyvärr ingen Helena Bergström direkt.

Website counter

Inga kommentarer: