Summa sidvisningar

söndag 10 juli 2011

Sinnessjukt skön sista semestersöndag






Vad hade man gjort utan facebook? Tack vare min desperata statusrad så napppade Lill, min gamla, kära infolinjenkompis. "Du kan få åka båt med oss!" meddelade hon.
Båt! BÅT! Jag har inte åkt motorbåt sedan 70-talet (hej Susan!) så fatta hur sugen jag var.
Vi lade ut från vackra Domsand och styrde mot Trånghalla hamn där vi klev i land och fika medhavd fika. Lövli!
När vi åkte tillbaka så ville Wendy testa att åka båtring efter båten. Här borde tusen utropstecken trängas eftersom hon egentligen är en fegis. Men nu. Nu vågade hon!

Så nu går jag här och tänker att jag vill sälja hojen, köpa båt, odla skepparkrans och bara bära sjömansskjorta.
Sjön suger? Det gör den verkligen inte!

Website counter

Inga kommentarer: