Summa sidvisningar

söndag 3 juli 2011

Testing testing

Här är huset vi bodde i. Hallandsgatan, Halmstad. Allt var IKEA. Tråk-IKEA. Hade jag bott där en vecka till hade jag blivit totalt själsligt utarmad på grund av bristen på mysig inredning.
Tylösand på midsommaraftonen. Hade jag haft peruk hade den varit borta med vinden. Lätt. Vilken blåst!
Kul lekpark i Norrekatt. Vi picknickade och frös. Var omringade av kajor som ville provsmaka våra frallor med räksallad.
Molnen hopade sig. Men när Wendy hittade en söt snäcka så bröt solen igenom alla de där luddiga tingesterna.
Roligaste semesterdagen var i onsdags då jag och Kristina tog hennes raggarbil till Vadstena på den megamegastora bil- och mc-träffen. På E4:an blev vi omkörda av ett gäng superfräna tyska knuttar som hette nåt så hypercoolt som RACING DEATH! Alla tittade in i vår bil, vinkade och skrattade. Alla såg snygga ut.
När jag åkte hem så fick jag åka bakpå en HD. Solnedgången över Vättern var inte att leka med. Klockan var 22 på kvällen och i luften var det 25+ grader.
Så där borde livet vara.
Alltid.

Website counter

1 kommentar:

Barasara sa...

Ohlala. Maila mig. Jag vill veta alles! :)

Vad fina de är småfisarna, jättefina!
(Stora fisen är också fin!)