Summa sidvisningar

måndag 25 juli 2011

Kan man göra vitt svart?

Har länge funderat på att göra ett skönhetsingrepp. Om det nu är ett ingrepp att bleka tänderna? Efter mer än 40 år tillsammans med kaffe och mer än 15 år med cigaretter så är tänderna inte så fotogeniska längre. Men vem vill ha KRITVITA (se bilden) tänder? Och har verkligen alla möjlighet att få SÅ vita gaddar? Jag tror inte det. Men något mindre gula (burr, vad det låter äckligt) tänder vore finemang.
Ska fundera lite till och studera min lilla ekonomi. Den kanske helt enkelt sätter upp sin hand och säger STOPP.
Får ta och slå Zlatan, min tandis, en pling. Han kanske kan göra det svart?


Website counter

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det inget värre, så...;) Fick själv kallelse till tandläkaren som visade sig vara tandhygienist som polerade och fixade mina gaddar så jag ser ut som en Colgatereklam i truten...för samma summa som en vanlig undersökning (som hon oxå gjorde innan detta)så kan det gå till på Badhuset i Hkv! Kram, Tuppen

randigkatt sa...

Maj gadd - det låter ju fantastiskt. Jag går ju också på Badhuset och kan du så kan väl jag?
Luncha nån dag ihop eller?