Summa sidvisningar

onsdag 20 juli 2011

Soligt med stackmoln

Jobbet: Tycker tack och lov att jobbet på radion känns bra. Inga problem alls att gå hit fem dagar i veckan.


Lägenheten: Snart så ska vardagsrummet få ny färg på väggarna. De asfula IVAR-hyllorna och de megamultifulfula gardinstängerna från Ikea ska få stifta bekantskap med sortergården. Ska bli SÅ ofattbart skönt. Kanske inte för dom men för mig.


Robyn & Prince: Vi kommer och tittar på er i augusti, systrarna Klaesson och jag. Hoppas ni är bra - våra förväntningar är inte höga. De är skyhöga.


Jobbet: Ska jag få trafikreportertjänsten eller får nån utomstående den? Eller kommer jag och Sebastian att få dela på den?


Milles rum: När ska vi få tummen ur och boka målare, snickare, golvläggare, elekrtiker? Fortsätter det i den här takten så kommer han väl att få bo i vårt sovrum tills han fyller 18.


Livetkärlekenkrisen: Hur ska vi gå vidare? Finns det ett "efter"?


Mille: Har ändrat karaktär från snäll, glad, gosekille till dum, retlig, arg kille. Det man sår får man skörda....jag trodde att jag hade sått en söt tomat. Döm av min förvåning när jag istället fick upp en sur citron!

Inga kommentarer: