Summa sidvisningar

måndag 8 augusti 2011

Det här är inte jag!

Och det här är inte jag heller:
Idag fick jag ett telefonsamtal från någon som undrade något. Ville jag ställa upp på en grej under Jönköpingsfesten? Jag hummade lite, bad om lite betänketid och när jag tänkt klart i en hel kvart svarade hon, som egentligen inte är jag, JA!
Vad är det med mig? Vad har hänt? Jag som egentligen är en blyg viol gör den ena idiotiska saken efter den andra. Bara för att den nya jag tänker i banor som "Det är roligare att säga ja, säger man nej händer liksom ingenting".
Jösses. Nu kommer tvåhundra nya gråa hårstrån att ploppa upp ur min hårbotten. Nu ska jag ha ont i magen i nästan två veckor på grund av mitt nya jag.
Den 20/8 är datumet då jag förmodligen kommer att skämma ut mig för hela bygden. Lägg inte detta på minnet, tack.


Website counter

2 kommentarer:

Barasara sa...

Ska du ingå i Huskvarnas lag i stadskampen? :)

randigkatt sa...

Inga kommentarer!!