Summa sidvisningar

söndag 28 augusti 2011

Kan inte sluta tänka på det här


Igår när mörkret precis sänkt sig över Mjölkafållan satte Burnt Out Punks igång sin HEEEEEELT fantastiska eldshow. Vilken sanslöst galen, kul, vansinnig, skrämmande och underbar föreställning! Och vilken musik till! Min favorit var nog han som jonglerade med TRE vrålande motorsågar. Efteråt så var Stefan och jag helt extatiska och gick fram till de medverkande som sålde affischer och t-shirts. Han. "Pom Fritzl" som var den som höll på med motorsågarna expedierade Stefan. Jag tyckte han såg så himla bekant ut. Var hade jag sett honom förut? Idag vid frukosten ramlade den tunga poletten ner. Det var ju han - Mitras i "Halv åtta hos mig"!
Hade jag varit kommunalråd så hade jag beslutat att Burnt Out Punks skulle vara med sin eldshow i Mjölkafållan varje helg under sommarhalvåret.
WAOW!

Inga kommentarer: