Summa sidvisningar

torsdag 18 augusti 2011

Gårdagens kommentarer


Mille: Hur många gånger har vi egentligen kyssts? 500?
Jag: Jag tror det är över tusen (fast kysst? låter det inte lite...?)
Mille: Mmmm, över tusen...

Jag: Jag vill ha sol! Kan vi inte åka till Thailand i vinter?
Wendy: Aldrig i livet! Där är det jättevågor och jag vill inte dö.

Mille: Jag vill aldrig flytta! Det här är så perfekt! Vi har ett kök, ett rum, en källare (går runt och viftar allvarligt med händerna som en liten mäklare) och gabberåber!! (han har svårt med garderobsordet).

Var med i Blodomloppet igår. Fick med mig fem medaljer och tre splajdans nya t-shirts hem. Barnen: överlyckliga. Fattar inte riktigt vad det är för speciellt med just blodomloppströjorna? Mille har levt i sin orangea tröja från förra året. Nu fick han en ny grå som nästan nådde ända ned till hans små fossingar. Han sov i den. Med medaljen kring halsen.

Dagens låt: Lugnare vatten - Kjell Höglund.
Lugnt. På jobbet. Så lugnt att man till och med har tid att blogga. Inte en älg eller ens ett litet rådjur som förirrat sig ut på motorvägen att rapportera om. Det enda jag har haft hittills idag är femton kor som är uppe och traskar på en väg i Halland. Mu!




Inga kommentarer: