Summa sidvisningar

tisdag 16 augusti 2011

För jag har varit på festivaaaal!

På torsdagen regnade det. Jag var i valet och kvalet om jag skulle ta gummistövlar på mig. När vi kom fram till Göteborg var vädret så här! Inte undra på att Sara och Marika ser glada ut när vi ska ta Älvsnabben mot Haga. Båt är kul. Mer båt i livet!

Inne på Way Out West i störtsköna Slottsskogen. Vi har precis sett Sarah Dawn Finer stå och babbla med Måns "Jag har raserat Allsång på Skansen" Zelmerlöw. Första bajamajabesöket är avklarat och med en cider i magen och solen i ryggen och ögonen och överallt känns livet bara så där...purr...toppenbra!

Snygg backdrop, Hives!

Robyn! Finns det någon fränare, coolare brud på den här planeten som vi kallar Jorden? Jag vet ingen i alla fall. Efter Robyn kom Prince och Prince var toksnygg för sin ålder (tycker jag verkligen det? ja och? dessutom - så himla snäll och sympatisk han verkade!) och han bjussade och bjussade rundhänt i flera timmar. Han verkade älska oss! Han ville liksom inte gå av scenen! När klockan var kvart i ett började jag få lätt panik. Min buss skulle gå klockan två och jag såg framför mig hur allt folk (32.000) skulle ut från festivalen, inga spårvagnar eller bussar skulle man komma på och jag skulle få ta taxi till Jönköping och svartmålasvartmålasvartmåla....
Jag HANN med bussen. Och när jag landade i Jönköping klockan kvart i fyra på morgonen så hittade jag HUNDRA SPÄNN på marken. Vilket betyder? Att resan hem var gratis!
Fan, vilken frän festivalfredag!

Website counter

1 kommentar:

Barasara sa...

Å herregud. Mina ögon blöder. Okej på bloggen men inte på Facebook vad det gäller bilderna...

Men ja, det var verkligen en fantastisk dag!