Summa sidvisningar

torsdag 12 juni 2008

Gravid? Jag förnekar!

Justin Timberlake förnekar att han är gravid! Ähum. Pojkspolingen har tydligen varit med på Jay Lenos show och jag orkar faktiskt inte kolla på klippet som MSN lockade med. Ser Justin gravid ut eller vad handlar det om? Jag fattar som vanligt ingenting.
Men är man kändis måste man tydligen gå ut och förneka saker hela tiden. Precis hela tiden. Fan, vad jobbigt. Och skiljer man sig så måste man skriva ihop nåt lamt pressmeddelande om att "Peter och jag ska skilja oss nu i sommar. Vi vill inte gå in på anledningen till skilsmässan, men vi är fortfarande vänner blablabla-samförstånd-blablabla-ingen har hittat nån ny-blablabla, hälsningar Mirre". Usch.
Fast förneka kan jag göra.
Mirre förnekar att hon har håriga stortår! (det är min mammas fel, jag ärvde hennes hemska fötter)
Mirre förnekar att hon gjort en Carola (dvs smitit från en bensinnota, förlåt Nyköping!....jag skyller på min anarkistiska ungdom...preskriberat?)
Mirre förnekar skönhetsoperation! (att plocka bort små, bruna ploppar och istället få små vita ploppärr på magen räknas väl för fasen inte?)
And so on.
Nu hoppas vi på många löpsedelar om Charlotte Perrelli och Kristins Kaspersen. Att de blivit kära. Inte i varandra eller förresten, jo. Det vore ju mumma för tidningsbranschen!

Dagens låt: Blame it on the boogie - Jackson 5. Bra tips, Jacksons. Boogien har man ju inte tänkt på. Men nästa gång ska jag ta till den. Det var inte jag! Det var boogien!

Inga kommentarer: