Summa sidvisningar

tisdag 10 juni 2008

Vad vadå?


Website counter

Min man och jag är mycket för vadslagning... men vad i helvete...varför blir det en linje under allt jag skriver nu då? Jag blir knäpp på dessa datorer! Okej - jag fortsätter - allt ska se extra understruket och viktigt idag tydligen. Var var jag? Jo, det här med vad. Vi slår ofta vad. Ofta om pengar. Oftast vinner han. Han vill att jag ska pröjsa. Jag vägrar. Jag slingrar mig alltid ur på ena eller andra sättet. Men om J A G skulle vinna.... då banne mig är jag på honom som en igel och tjatartjatartjatartjatar på honom tills jag får mina rättmätiga pengar. Så fin och egoistisk är jag. Fast nu har jag börjat lära mig att inte slå vad. Det är så dumt, så dumt. Läste i Metro till exempel att en skolfröken i Skåne slagit vad med sina elever att om de höjde sina betyg så skulle hon k r y p a runt skolgården. Det hade visst gjort lite ont i knäna, klagade hon senare för nån journalist på Metro. Ja, ja. Ska man slå vad ska man vara säker. Toksäker. Jag skulle till exempel kunna tänka mig att slå vad om en liten sak. Nämligen att om Sverige vinner Eurovisionschlagerfestivalen 2009 så ska jag äta en lite för gammal, dåligt tillagad kyckling samtidigt som jag cyklar runt naken i Mjölkafållan under nationaldagsfirandet. Sådär ja. Nu kommer Sverige vinna nästa år. Ska vi slå vad?

Dagens låt: Naked in the rain med Blue Pearl. Det kanske regnar 6/6-09...... (och jag fick bort linjen under all text! Jag är en datahacker!)

Inga kommentarer: