Summa sidvisningar

söndag 7 februari 2010

Finn femtio festivalfel

Pain of Salvation. Vilka är dom? Vad vill dom? Vad hade de i Melodifestivalen att göra? Som tittare kände jag mig nästan kränkt igår efter deras totalt intetsägande bidrag med den fula, fula, låttiteln Road Salt. Var fanns versen, var gömde sig refrängen? Och vad gjorde coola-emokillen-with-dreads på knä bakom den långe snygge sångaren med dom fula tänderna hela tiden? Vad hade han för uppgift? Kolla så att scengolvet var ordentligt tvättat?
Ahhhh! Hade det funnits knark, tårgas, knivar, bomber och granater på festen jag var på igår så hade jag använt mig av allt efter att man meddelat att den här skiten gick vidare till Andra chansen. Så upprörd blir jag och det står jag för.
USCH vilken skit Melodifestivalen kan vara ibland. Tvi tvi tvi.
Anna Book kom tillbaka - allt är förlåtet.

Dagens låt: Keep on walking - Salem Al Fakir.
Enda låten från igår med aningens klass. Och så är han så söt, Salem. En sak till - han hade inga killar med dreads som såg svåra ut i bakgrunden. Då blir det tio poäng från mig!

Website counter

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med allt
/L