Summa sidvisningar

fredag 26 februari 2010

Klart till 99%!

Ah, vad fan! Jag firar i förskott - jag är tammejtusan nästan bombsäker på att jag kommer få det nya jobbet som jag sökt. Har fått lite känningar i veckan och i min inkorg idag hade jag ett brev från min blivande chef.....JABBA! Jag firar försiktigt, försiktigt. Det kan skita sig men jag har aldrig varit på godare väg än nu. Hittills.
Börjar? 1/4!

Dagens låt: 1999 - Prince.
So tonight I'm gonna party like it's 1999.....! Fast champagne? Njä, jag hinkar vitt vin ur grön låda. I dvd:n ligger Bröllopsfotografen och väntar. Man kan ha det sämre om man säger så.

Website counter


2 kommentarer:

Anonym sa...

Då säger jag grattis försiktigt ... försiktigt!!!
/LK

Barasara sa...

Jag vrålar ut ett grattis!
Och ett äntligen!

Både till jobbet och Bröllopsfotografen. Gillade den! Och blev kär i huvudrollskillen. Hunkig.