Summa sidvisningar

fredag 12 februari 2010

Vi får sitta på första raden

Jag kommer inte ihåg när jag var på konsert senast. Jo, förresten, det måste ha varit på Visingsö i somras när Roffe Wikström lirade i Ekelunden. Men ikväll smäller det! Äntligen. Loney, Dear! Har skyhöga förväntningar och jag VET att dom kommer att infrias. Jag bara vet det.

Ibland är livet allt bra alltså. Är så tacksam för att jag har en schysst man, friska barn, ett okej jobb, en bil som startar, snälla vänner man kan flabba tillsammans med, föräldrar i livet, en svärmor man klarar av att umgås med etc.....
I ett skåp här hemma har jag en gammal bonad där det står: "Äras den som äras bör". Visste jag vem jag skulle ära så skulle jag göra det. Tack tack.

Dagens låt: I den svenska vintern - Docenterna.
Ikväll när vi ska gå ut vill jag baske mig ha kjol på mig. Kan man ha kjol i den här kylan? Jag har frusit mig fördärvad idag - men så är det. Vill man vara fin får man lida pin. 15 minusgrader eller ej - det får bli kjol.

Website counter

Inga kommentarer: