Summa sidvisningar

lördag 13 februari 2010

Glad samt sur

Konserten? MAGISK. Jag hade nästan konstant gåshud och till och från var det så satans vackert med Emils röst och stråkarna och blåset och vibrafonen att ögonen svämmade över. Det var en bra grej.
En dålig grej är att vi vägde oss idag, jag och mannen. Jag har, hulk, gått upp ett kilo senaste veckan. Skägget har gått ner ett kilo senaste veckan. Det var ju bra för honom. Speciellt som han bara har gått ner TIO FUCKING KILO sedan första januari.
Ikväll tröstäter jag chips. Han firar sin viktnedgång med chips.
Hulk igen.

Dagens låt: The show must go on - Queen.
Ja, vad fasen trodde jag egentligen? Senaste helgen åt jag chips och mycket fet mat. På skolan har jag tryckt i mig den ena cappuccinon efter den andra. Jag har till och med smaskat i mig ostmackor. Igår när det var hamburgare på skolmatsedeln åt jag TVÅ gigantiska skapelser med en massa dressing. Jag får skylla mig själv.
I veckan blir det s p ä k n i n g.

Inga kommentarer: