Summa sidvisningar

tisdag 17 februari 2009

Bakdelen med att vara kändis

Såg ni söndagens löpsedlar? Det kan inte ha hänt någonting i hela universum under lördagen eftersom huvudnyheten tydligen var "Så får du Laila Bagges fasta rumpa!"
Men mig lurade dom inte. Jag bojkottade tidningarna den dagen. Så nu sitter jag här på min icke-så-fasta rumpa eftersom jag inte alls vet vad hon har för ända(!)målsenliga knep.
Jag gissar på
1. Bra gener.
2. Mycket träning.
3. Mycket vatten.
4. Eller har hon lurat till sig den med farbror doktorns hjälp?
Jag skiter uppriktigt sagt i vilket. Det skulle ju ändå inte spela nån roll hur mycket man än ansträngde sig. Och hur jäkla kul kan det vara att figurera med sin bara röv på löpsedlarna? Egentligen?
Jag har sagt det förr men jag säger det igen - det kan inte vara speciellt kul att vara kändis alltså.

Dagens låt: I don't wanna dance - Eddy Grant.
Nej tack. Kul att ni frågar, TV 4, men jag vill INTE ställa upp i Let's Dance. Jag ser inte klok ut i korta glittriga klänningar och dessutom är jag skraj för både hjärtinfarkter och hjärnblödningar. Men om ni startar Let's Eat istället så kan jag tänka mig att vara med. Ni har mitt nummer, okej.

Inga kommentarer: