Summa sidvisningar

söndag 1 februari 2009

Urballade brallor

Jag är en stor ovän av kyla, extrem hetta med för den delen, jag är en beige person som vill ha alla reglage på LAGOM. Lagom är inte bra, lagom är bäst. Men nu åter till den hemska kylan. Det är kallt ute. Det är det alltid på vintern. Jag brukar frysa mest om benen. Och nu är det banne mig hög tid att göra slag i saken. JAG MÅSTE HA ETT PAR TERMOBRALLOR! Nu! Fort! Innan jag fryser ihjäl. Får jag bara tag i ett par hyfsat billiga och inte allt för anskrämliga (helst svarta förstås) så är det jag som ska vara ute dygnet runt. Jag älskar i och för sig INNE men UTE börjar komma starkt. Känner att jag mår bra av att få frisk (nåja) luft i lungorna.
Så håll i er Stadium, Intersport och allt vad ni heter. Snart kommer jag!

Dagens låt: I love rock'n'roll - Joan Jett & The Blackhearts.

Nä - så värst mycket rock är det ju inte över ett par prasslande byxor á la termo men det är ju inte så värst mycket rock att dö en för tidig död heller? Eller, nämen nu blev det väl ändå fel här?
Jag kanske kunde uppväga mitt nya töntiga byxinnehav med att ha fickorna fulla av flaskor med Southern Comfort och Black Death eller så. Gills det?

Inga kommentarer: