Summa sidvisningar

onsdag 11 februari 2009

Huvud axlar knä och tår knä och tår

Jag gillar inte att fylla år - men jag gillar att få bra födelsedagspresenter. Som till exempel 50 minuters arommassage på Hudoteket en snöblaskig, blåsig onsdag innan lunch. Mmmmmmm. Så borde livet alltid vara. Men varför har jag så enormt svårt att koppla av för? Jag ligger och tänker "Men Gud, vilket surt jobb det måste vara att stå här och massera diverse späck. Hur orkar hon?", "Måste jag konversera?", "Undrar om hon tycker att jag har äckliga fötter?" samt "Ska hon massera på framsidan också???"
Och ja, det skulle hon. Känns lite komiskt att någon som har händerna indränkta i olja sedan sätter igång med att knåda ens stackars mage. Tur att man inte hade ätit kålsoppa eller nåt i den stilen innan man gick dit. Det skulle ha kunnat bli riktigt pinsamt.
Jag hade visst väldigt mycket knutor i nacke och axlar förresten. Måste dit igen. 40 minuter = 495:-.....som hittat ju.

Dagens låt: Jazzlåten All of Me.
Yes. Hon gick verkligen genom allt förutom bakdel och huvud. Vad som var skönast? Fötterna och händerna. Solklart!

1 kommentar:

Re-dizain sa...

mmmmmmmmmmmm, att man inte ha råd med massage oftare!