Summa sidvisningar

tisdag 18 augusti 2009

Sakta i backarna!


Här ser ni exemplaret "Renoverus slöfockus" som har hand om vårt tokstora badrum på nio kvadratmeter (men snigeln verkar tro att det är Rosenlundsbadets relaxavdelning han har fått i uppgift att renovera. Klart att det tar tid!).
Visst är han fin? Han har nu varit på besök hos oss i två och en halv månad och idag har jag och Skägget bestämt oss för att stampa på honom. Dö you motherfuckin' snigeljävel. Dö!

Ja, jag kan bli arg. Trampar någon på mig trampar jag tillbaka.

Dagens låt: Jag skulle äga miljoner om tårar var guld - Agnetha Fältskog.
Skulle man dessutom få pengar för inre stress, klumpar i magen och damm så skulle jag kunna köpa familjen ett chateau i Frankrike.

1 kommentar:

Anja Allvin sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har. Hittade hit via tradera, tror att du sålde något tyg där :-)