Summa sidvisningar

måndag 19 mars 2012

Mer hår - ingen tandställning



Så här är det. Jag gillar musik. Nästan all slags musik. Lika väl som att jag ena stunden kan vråla med i Accept och deras "Breaker" så kan jag stunden efter fälla en tår till LeMarcs "Drivved". Minuten därefter kanske jag går igång på "I got stripes" med Johnny Cash och lite senare blir jag skitsugen på Gloria Gaynors "I am what I am" och därpå "Hey boy hey girl" med Chemical Brothers.
Hårdrock, synt, pop, rock, country, schlager - allt går ner bara det är bra. Därför var det jag som höll på att trilla av kontorsstolen idag när Darins nya låt plötsligt pumpades ut här i redaktionens högtalare. VICKEN BRA LÅT! Hoppas den blir en sommarhit!

Hej! Jag heter Mirre och jag gillar Darin (tydligen). Det låter nåt det, va?

Dagens låt: Fast as a shark - ACCEPT.
Drömde i lördagsnatt: På radion hade någon roat sig med att sätta upp stora pappersark på väggen där alla trafikmedarbetare liknades vid ett djur. Alla tjejer fick symboliseras av gulliga pandor och så där. Men jag! Vad hade jag liknats vid? Jo, en haj!

Hajja att jag blev förbannad! Jag känner mig fortfarande genuint SUR för att de kunde göra så mot mig.....

Hälsningar Darinlovern.

Inga kommentarer: