Summa sidvisningar

söndag 4 mars 2012

Tipza och pizza


Efter en stärkande tipspromenad UTAN VANTAR och MÖSSA (skitbra! eller kanske inte) så åkte vi hem för att äta oss tjocka och feta efter uträttad motion.
Pizza med ett kilo ost, två hekto mozzarella samt LOHMANDERS bearnaisesås. Säj no måår - jag mår skit just nu. Halsbränna, lätt illamående och som en extra liten knorr så har högerörat börjat susa igen.
Så jag pallar inte blogga men måste bara krysta ur mej en sak till.
Igår på stan med Stefan och Mille: Jag har på mig MULLSJÖJACKAN som tack vare chips och bearnaisesåser är väldigt tajt. Mille petar mig på jackan.
"Vad är det?" (pet pet)
"Det är ju mina tuttar!" säger jag.
"VA! SÅ långt ner?" säger Mille och Stefan och jag bara bryter ihop. Femton sekunder senare blir Mille nästan påkörd på ett övergångsställe på väg mot loppisen men det får vi ta en annan gång. Jag pallar inte just nu som sagt.

Dagens låt: Fine fine fine - Status Quo.
Älskar vardagar, älskar helger. Nu är sköna helgledigheten slut och det känns fine fine fine att man faktiskt längtar till sitt jobb. Tänk att hata sitt jobb....vilken ångest man skulle ha varje söndag då.
Klart slut.

Inga kommentarer: