Summa sidvisningar

lördag 24 mars 2012

ScoobyDoobyDooooooo!

Men innan vi stötte ihop med Scooby så hade jag:
1. Sovit ut. Barnen sov nämligen hos sin farmor inatt.
2. Varit på Fjällstugans loppis med Mekko och fyndat och trängts och nästan svettats ihjäl.
3. Fikat ute i solen med Mekko samt gått en härlig promenad uppe i Vattenledningsparken med densamma.
4. Stesat ute med Pontiacen. Judas Priest var med i bilen idag också. Dom är verkligen det mest exemplariska resesällskapet.
5. Ätit middag hos svärmor. Till kaffet tog jag varken mjölk eller kakor. Bra där.
6. Hoppat av på stan med kidsen och ramlat in på Åhléns för att köpa ny foundation. Fick oväntad experthjälp av Sickan. Hon kunde allt om pigment och vice versa. Tack!

....och sedan mötte vi Scooby. Han snodde Milles keps och båda ungarna fick krama honom. Jag sa att det var synd att jag inte fick med mig Scoobykexen. Det hade ju varit kul att kunna bjuda på ett.

Nu vankas träff med Estrella. Min näst bästa vän.

Dagens låt: Walk this way - Run DMC.
Nu har jag blivit knarkberoende av att gå. Jag vill bara gå, gå gå. Måste bara gå och lägga mig först.

1 kommentar:

Sparkling sa...

Visst är det beroendeframkallande att gå? I am a walking addict, jag erkänner! Värre saker kan man vara.