Summa sidvisningar

fredag 12 juni 2009

BAD!

Ska det bli skönt eller ska det bli skönt? Lägenheten ser ungefär ut som hej-kom-och-hjälp. Toalettstolen och handfatet ligger och dräller i hallen. Plankor, reglar, murbruk, säckar, verktyg och annan bröte ligger överallt och skräpar. Jag har inte duschat sedan i måndags. Ni kan ju själva se vad himla fin vår svartmögeltoa har blivit.
Men men. Om några timmar drar vi. Ska först bara gå till Kroatorpet med alla inklusive svärmor och man. Skägget fyller nämligen 40 bast imorgon. Han ska få en spikmatta av mig. Och Mian Lodalens nya bok.
Så Lena, Sara, Mickan och Knegarn - ni får ha det så bra i det fina huskvarna/jönköpingsvädret.
Susan (på MixMegapol - jag känner en kändis!) - du och familjen får ha det så jättebra i New York!
HEJ PÅ TVÅ VECKOR!!

Dagens låt: Sunny afternoon - KINKS.

Jag har hört olika bud om hur det är i Turkiet nu. Allt mellan 30-45 grader ryktas det om. Waow. Jag kommer nog att få leva i min nyinförskaffade randiga Twilfit-bikini och svarta solhatt från Kappahl. Regnkläderna tänker jag lämna kvar här hemma. Definitivt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en skön semester!!
Glöm inte drinkarna. Ta en för mig också vetja!
/L