Summa sidvisningar

fredag 5 juni 2009

On the radio

Jösses, vad jag har lidit i onödan. Precis som vanligt. Jag har varit helt inställd på att min så kallade "radiokarriär" skulle vara till ända i och med den här veckan. Idag skulle jag nämligen banda mina sista mamma mirre-program. Men i morse fick jag ett mejl från herr programchefen som skrev att de gillade vad jag gjorde (!!!!) och att jag kan köra igång vecka 33 igen. JABBA! Jävlar i min låda vad kul. Det var iallafall vad jag hann känna i cirka femtio minuter sedan satte den vanliga, träliga, oron in igen. "Men herregud, vad har jag nu ställt till med? Hur ska jag kunna krysta fram över 20 kåserier till?"
I och för sig tänkte jag likadant i början av året när jag fick klartecken att köra mitt program. Och det fixade ju sig. Men ändå. Hela hösten. Angst.

Så du förälder - jag har babblat om mat, hjälmar, sänggående, nappfixering, syskonbråk, semester med mera. Vad kan jag mer prata om? Förslag!

Dagens låt: Mother - John Lennon.
Kul att man kan tjäna pengar på att vara "mamma". Mycket roligare än att tjäna pengar på att vara "elevassistent".

Website counter

1 kommentar:

Panelhöna sa...

Vajjert! :)