Summa sidvisningar

måndag 29 juni 2009

Sämpiga bilder kommer här och nu.

Det urtjusiga hotellrummet på Side Mare Classic. Skön, klassisk konst uppåt väggarna. Härlig värme på nätterna. Sova i 29-gradig hetta? Tja, det är man väl van vid numera.
Är man i Turkiet så måste man så klart köpa en magdansstass!

Och få hemlängtan till Ullared eller så.


Äntligen lite svenskar! Peter kom från Taberg och Mika från Eskilstuna. Trevliga fruar och barn hade dom också.
Milles absoluta bästis var Linus, 13 år, från Taberg. Han avgudade denne Linus.




Spidermantokig kille i poolen

Baksidan av hotellet är ju verkligen bra att ha på bild. Här hoppade vi ofta på ett tåg som kördes av en blå, fin traktor. En kattunge bodde bakom Sidemareskylten. Bara så ni vet.

Gosh, vilka taffliga bilder. Inte alls talande. Jag får ta och köpa mig en vettig digitalkamera som gör jobbet åt mig. Imorgon så kan jag berätta om Apan. Honom hade vi mycket kul åt.
Dagens låt: To hell and back again - Saxon.
Idag fortsätter helvetessnurren med att ringa försäkringsbolag och andra putslustiga instanser. Det enda vettiga som blivit gjort idag är att vi äntligen kommit iväg till Vårdcentralen för att spola Wendys öron.
"Hör du bra nu?" sa jag efter behandlingen.
"Va??" sa hon. "Jag hör ingenting!"
"Vill du ha glass?" sa jag lömskt.
"JAAAAAAA!"
"´Där ser du. Du hör ju visst!"
"Ojdå..."

1 kommentar:

Anonym sa...

Men det var ju jättefina bilder!! Och du ser formidabel ut i din klänning, med tanke på vad du fick genomlida i provrummen innan resan... Lcyka till med badrummet!/Susan