Summa sidvisningar

måndag 8 juni 2009

Dålig dagsform

Avdelningen ointressanta nyheter.
1. Jag är sur. Surare än hela Willys citronavdelning.
2. Jag hatar oreda och nu ser vår lägenhet ut som Beirut. Badrumsrenovering är inte mitt nya favoritord.
3. Mina öron behöver vila. Vila från gallskrik, lipanfall, smällande dörrar.
4. Jag röker igen. Två cigg per dag. Gud, vad fantastiskt cool man kan vara då.
5. Jag ser ut som en panda.
6. Det sa en unge till mig nyligen.
7. Jag fryser. Ska man behöva ha vantar i juni?
8. Ingen ringer på hela dagen. Då får jag plötsligt för mig att jag ska lägga mig och vila i 35 minuter. Får ett sms (som väcker mig) samt ytterligare ett telefonsamtal under dessa minuter. Vad är det frågan om egentligen?
9. Är trött.
10. På allt, allt, allt.

1 kommentar:

Barasara sa...

Ohmygod. Jag tackar min lyckliga stjärna för att det inte var jag som väckte med sms. Pfjuuu...

Om det är till någon tröst har jag också haft en sippig måndag. Det måste vara något i luften.