Summa sidvisningar

tisdag 23 juni 2009

Turk pa burk smakar....gott!

Merhaba!
Just nu sitter jag pa ett annat hotell endast iförd bikini. Det kostar 5 euro att surfa i en timme sa nu maste man smida medans jarnet ar hett..... Allt ar förresten hett. man svettas som en gris dygnet runt. Finge man en turkisk lira för varje producerad droppe svett sa skulle vi komma hem stenrika.
Vi ar totalt omringade av tyskar. Det ar cirka 90% tyskar har. Men vi har traffat ett par fran Taberg har som har tva barn sa vi far antligen prata vart egna tungomal. Jag har soleksem men igar förbarmade sig ett gammalt svenskt par över mig. Fick deras Helosansalva som tydligen ska vara botemedlet nummer ett för just soleksem.
Annars ar allt toppen. Ar mycket nöjd med den har resan. Hörs pa söndag!!!

1 kommentar:

Barasara sa...

Härligt att läsa kissen. Att ni haft det bra.

Själv har jag Turkiet*2 (Marmaris och Side) tillsammans med Cypern på min aldrig-mer-igen.
Eller ja, isåfall Istanbul.

Hoppas det kommer läskande bilder :)