Summa sidvisningar

torsdag 21 januari 2010

Dear Emil

Längtar. Längtar. Längtar. Längtar så förbannat till den 12:e februari då konserten med Loney Dear och Sinfoniettan går av stapeln på Jönköpings teater. Jag tror det kommer bli m a g i s k t.
Har fått plats på första raden så jag kommer nästan att kunna ta på Emil. I alla fall blinka åt honom. Vi känner ju varandra liiiite från tiden på Kulturhuset. Jag kommer ihåg att jag hörde honom på soundchecket i stora salen och redan där, efter typ fem sekunder hörde jag att det här, det var något stort. Och se. Det var det!
Idag var han med på lokalradion med en helt ny låt utan titel och som vanligt framkallades gåshud och jag kunde inte förmå mig att hoppa ur bilen.
12:e februari. Missa inte!

Dagens låt:
http://www.youtube.com/watch?v=RwmPACtcITg

Inga kommentarer: