Summa sidvisningar

måndag 4 januari 2010

Titta upp, titta ner - gapa - du ser ut som en apa!

Få se här nu. Den fjärde januari idag. Bantning var det ja.
Okej.
Den första januari vägde jag mig. 71,8 kilo visade den nya digitala vågen på då.
Idag....tralallallalla.....vissel...vissel.....smyger ut till lilla vågen. Kliver upp och då....trallallalla....visar den på......vissel vissel igen......sextionio!
Låter det aptokigt? Ja, titta inte på mig....det är den digitale som säger det.
Ikväll kommer teét och kesomackan smaka ovanligt gott.

Dagens låt: 9 to 5 - Dolly Parton.
Eller rättare sagt 7 to 3. Cheesus vad jag har slitit idag. Jag har rensat städskåpet, badrumsskåpet, det kombinerade verktygs & pysselskåpet, rensat utsidan av kylen/frysen (massa foton, teckningar, fula magneter), fläkthyllan med alla kryddburkar, de två skåpen med alla tallrikar, assietter, glas, muggar, uppläggningsfat, karotter och formar. Diskade ALLT. Dottern torkade mot att hon fick 20:- till kattspararburken. Jag har varit en duktig människa idag. Klapp på ryggen. Stort tack till mig själv ska jag ha. Tack tack.

Website counter

Inga kommentarer: