Summa sidvisningar

söndag 18 november 2012

Att göra en pudel

Precis. Man är väl inte sämre än att man kan be Baby Foot om förlåt? Så nu gör jag det. Säger förlåt, förlåt. Jag var allt för snabb med att döma. Jag trodde i min enfald att efter tre dagar (fast min massör sa just så, TRE DAGAR) så skulle hela huden lossna, änglar skulle spela i sina trumpeter och fötterna bli toklena. Nu tog det lite längre tid än så. 6-7 dagar skulle jag vilja påstå. Det gäller bara att ha tålamod om man väntar på ett mirakel.
Så nu sitter jag här, så gott som färdigfjällad och mina otäckingar till fötter har blivit hyfsat bebisaktiga.

Det får helt enkelt bli en sådan här behandling, låt säga, i mars igen. Voff!


3 kommentarer:

Lena sa...

Är det Ninno som har färgat håret ... jag menar pälsen ??

randigkatt sa...

Ja, det är han! Eller GronkZonk (grönsak?) som vi brukar säga...

Lena sa...

ha ha ha ha :)